středa 12. října 2016

Inteligence

Právě mi kamarádka napsala na messengeru zprávu "Verus a vis, ze lidi co davaji furt naky citaty na fb verejne, tak ze to svedci o mensi inteligenci".Toto sdělení mě nijak nepřekvapilo, ale přecijen trošku zneklidnilo. Odepsala jsem jí sice, že nepochybuju o tom že jsem "málo inteligentní" , protože ... zcela upřímně vůbec netuším co to znamená :D :D Jako schopnost rozlišovat, chápat či poznávat to vím co je, teda wikipedie mi to teď řekla :D ale nechápu jak a kdo určuje co je málo a co moc. Už jenom sama wiki to rozlišuje na spoustu oblastí nejen na to IQ co si furt někdo měří - je ale fakt že já to rači nedělam :D :D :D :D Ale za to mám takový názor (možná fakt málo inteligentní, ale sem docela ráda za to, že ho mám :D) - není spíše málo inteligentní věřit takovému blábolu a soudit na základě toho člověka ať už jeho inteligenci nebo cokoli dalšího a není už vůbec dost strašné a smutné srovnávat vlastní individualitu se stovkami, tisíci či miliony dalších lidí? Za mě je to smutné i ve vztahu k jednomu člověku, protože to vede k pocitu vlastní nedokonalosti a to je za mě to nejhorší co můžeme sami sobě udělat - namluvit si, že sme nedokonalý, protože jsme jiní, než někdo druhý...



Stejně mi to ale nedalo a trochu sem se nad tím zamyslela... Co znamená "víš že ... svědčí...?" Asi to má z nějaký "studie"... No a tak Googlim a ... světe div se ... Google říká:



našla jsem dva odkazy na články v nichž autor není uveden a odkaz na studii ... no posuďte sami...

Nejlepší je ale hned úvodní odstavec druhého odkazu - Vědci z Univesity of Waterloo v kanadském Ontariu teď zjistili, že lidé, kteří na tato tvrzení reagují pozitivně, dopadli hůře v kognitivních testech, věří na konspirační teorie a tíhnou k alternativní medicíně.

Takže tvrzení o tom, že člověk může být zdraví i bez chemických hoven je evidentně "málo inteligentní".

No upřímně... Když vím jak moc mi kolikrát jedinej KVALITNÍ článek a dokonce mnohdy i jedinej citát, například "the only way to achieve impossible is to believe it is possible", dokáže nakopnout, pomoci otevřít oči, uklidnit se, usmát se, nebo se prostě jenom vrátit k sobě samé, nedivím se, že takovéto studie musejí vznikat. Že dokonalý a "hodně inteligentní" odborníci musejí pořádat předražený kongresy a vést "výzkumy" aby společnost zůstala "normální"  a hlavně "hodně inteligentní". 

Není potřeba nad věcmi přemýšlet, všechno už přeci vymyslel někdo jiný, teď už stačí to jenom dobře a správně papouškovat. HLAVNÍ JE NEZAČÍT POCHYBOVAT!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat